Lépéselőny-A gondolkodó közösség

Az üzleti élet sikerei, mérhetetlen nagy buktatói és minden, ami mögötte van. Érdekes írások és tanácsok, ötletek, hogyan boldoguljunk a mindenki által ismert "nagybetűs életben."

A networking lenne a legfontosabb a marketingben?

Egy tegnapi beszélgetésben Helen Dowling, üzletasszony ismerősöm megosztotta velem gondolatát, mely szerint „az utánkövetés az üzleti partner keresést követően a legfontosabb marketing technika, amit tehetsz). Tovább»

Nem lehet megúszni

 

Mi történik, ha üzleteket szeretnénk szerezni, kell a plusz bevétel és az új ügyfelek, de egész egyszerűen nem akar senki sem reagálni a promócióinkra, hirdetéseinkre? Tovább»

A top kereső kifejezés

 

Megdöbbentő adatot hallottam a napokban egy, az Internetben igencsak jártas partneremtől. Természetesen nem hivatalos információ, de hiteles számomra, és elgondolkodtató. Ön szerint mely kifejezésre keresnek a legtöbbet az Interneten? Tovább»

Gazdaságos marketing vs hatékony értékesítés

Örök dilemma előtt áll minden kisvállalkozó: szeretnénk több bevételt, de nem tudunk igazán (többet) költeni marketingre, ügyfélszerzésre, új vevők toborzására. Hogy lehet eredményesen több bevételre, profitra szert tenni úgy, hogy még a keretbe is beleférjünk? Tovább»

Nekünk a Balaton a Riviéra?

 

 

 

Évek, vagy inkább évtizedek óta téma hazánkban, hogy a balatoni vendéglátás barátságossága és színvonala nem példaértékű az értékesítésben dolgozók számára. Sikerült helyszíni tapasztalatokat gyűjtenem a 2010-es trendekről - következzen a Top 4-es lista, mit NE lessen el a balatoni vállalkozó kollégáktól!

Természetesen tisztelet a kivételnek, hiszen én is csak két strandon és vásárban voltam eddig a nyáron, de tanulságosnak tanulságos volt, az biztos. Tovább»

McÜzlet

A világ legismertebb gyorséttermi lánca egy kiváló alapötletnek és felismerésnek köszönheti létét. Ha eltekintünk a hozzá kapcsolódó érzelmektől, és vállalkozói, értékesítési és marketing szemmel nézzük, egy biztos: hihetetlenül gazdaságosan, a profitra kényesen ügyelve szolgálják ki partnereiket. Miben hasonlít vállalkozásunk ahhoz, amikor sorra kerülünk a pultnál? Tovább»

Értékesítés és marketing: ki a főnök?

 

Ha kutyát tartasz, ne te ugass helyette. Ezt David Ogilvy, a világ egyik el(el)ismertebb reklámszakembere könyvében olvastam, és kifejezi a lényeget: inkább legyen az értékesítésnek és a marketingnek is egy-egy (kompetens) szakembere a cégnél, mint hogy valamelyik terület képviselője próbálja meg ráerőltetni a másikra elképzeléseit.

 

 

Tovább»

A networking lenne a legfontosabb a marketingben?

 

 

Egy tegnapi beszélgetésben Helen Dowling, üzletasszony ismerősöm megosztotta velem gondolatát, mely szerint „az utánkövetés az üzleti partner keresést követően a legfontosabb marketing technika, amit tehetsz).

 

Tovább»

A biztos bevételhez vezető út


„Sokat csalódtam ingyenes cégjegyzékekben, de nem annyit, hogy meg ne próbáljak egy üzleti közösséget” – mondta nekem egyik ügyfelünk, és ez megmelengette a szívemet. Nem azért, mert a mi üzleti közösségünk mellett tett hitet, hanem azért, mert ezt példamutató hozzáállásnak tartom, a biztos bevételek egyetlen útjának: soha nem adni fel céljait! Tovább»

McÜzlet

A világ legismertebb gyorséttermi lánca egy kiváló alapötletnek és felismerésnek köszönheti létét. Ha eltekintünk a hozzá kapcsolódó érzelmektől, és vállalkozói, értékesítési és marketin szemmel nézzük, egy biztos: hihetetlenül gazdaságosan, a profitra kényesen ügyelve szolgálják ki partnereiket. Miben hasonlít vállalkozásunk ahhoz, amikor sorrakerülünk a pultnál?

 

 

Tovább»

Feedek
Megosztás