Lépéselőny-A gondolkodó közösség

Az üzleti élet sikerei, mérhetetlen nagy buktatói és minden, ami mögötte van. Érdekes írások és tanácsok, ötletek, hogyan boldoguljunk a mindenki által ismert "nagybetűs életben."

A korlátlan lehetőségek hazája

Értékesítőként előfordul az emberrel, hogy olyan tárgyalópartnerbe botlik, akinek rendkívül határozott elképzelései vannak az üzletmenetről – és ezek az elképzelések határozottan egyediek. Tovább»

Gazdaságos marketing vs hatékony értékesítés

Örök dilemma előtt áll minden kisvállalkozó: szeretnénk több bevételt, de nem tudunk igazán (többet) költeni marketingre, ügyfélszerzésre, új vevők toborzására. Hogy lehet eredményesen több bevételre, profitra szert tenni úgy, hogy még a keretbe is beleférjünk? Tovább»

Stallone, avagy az üzleti partnerkeresés titka

Mi köze Sylvester Stallonénak az új vevők megszerzéséhez? Több, mint elsőre gondolná: a sztár története példát mutat minden üzleti partnerkereső számára is. Tovább»

Értékesítés és marketing: ki a főnök?

 

Ha kutyát tartasz, ne te ugass helyette. Ezt David Ogilvy, a világ egyik el(el)ismertebb reklámszakembere könyvében olvastam, és kifejezi a lényeget: inkább legyen az értékesítésnek és a marketingnek is egy-egy (kompetens) szakembere a cégnél, mint hogy valamelyik terület képviselője próbálja meg ráerőltetni a másikra elképzeléseit.

 

 

Tovább»

Az érdeklődési kör haszna az üzletben / kapcsolatfelvételi tanácsok

Mindig érdeklődve néztem az amerikai filmekben azokat a jeleneteket, amikor a menő üzletemberek egy-egy projekthez az üzleti partner keresést némi golffal, tenisszel kötik egybe, vagy egy kényelmes luxusjachton kártyázva. Két dologra is rávilágítanak ezek a jelenetek, amelyeket – ha nem is feltétlenül a zöld gyepen, a salakon, vagy a tengeren – minden vállalkozó meg tud valósítani.

Tovább»

A biztos bevételhez vezető út


„Sokat csalódtam ingyenes cégjegyzékekben, de nem annyit, hogy meg ne próbáljak egy üzleti közösséget” – mondta nekem egyik ügyfelünk, és ez megmelengette a szívemet. Nem azért, mert a mi üzleti közösségünk mellett tett hitet, hanem azért, mert ezt példamutató hozzáállásnak tartom, a biztos bevételek egyetlen útjának: soha nem adni fel céljait! Tovább»

1, 2, 1 – az értékesítés számai

 

Mit tegyen az ember, ha szeretne bevétel növelő tevékenységbe fogni, de nem tudja, egy új vevő megközelítésének mi a módja? Ehhez ad segítséget az értékesítés alapvető matematikája: 1-2-1!

 

Tovább»

McÜzlet

A világ legismertebb gyorséttermi lánca egy kiváló alapötletnek és felismerésnek köszönheti létét. Ha eltekintünk a hozzá kapcsolódó érzelmektől, és vállalkozói, értékesítési és marketin szemmel nézzük, egy biztos: hihetetlenül gazdaságosan, a profitra kényesen ügyelve szolgálják ki partnereiket. Miben hasonlít vállalkozásunk ahhoz, amikor sorrakerülünk a pultnál?

 

 

Tovább»

Az üzlet csak matek kérdése?

Egyik ismerősöm szerint nincs lehetetlen igény egy megrendelőtől, „minden csak matek kérdése”. Azaz ha megfizetik, ő bevállalja az extrém feladatokat is (a jó ízlés és a törvények keretei között). Egy másik üzletember barátom mesélte, hogy volt, hogy egy megbízónak egy társasjátékért utazta be a fél országot. Persze az ügyfél mindenek előtt, de hol húzzuk meg a határt?

Tovább»

Szeg és patkó – az üzleti stabilitás alapja

 

A mondás szerint egy szeget nem vertek be egy patkóba rendesen, így a patkó kilazult, a ló megbotlott, a lovasa leesett egy döntő pillanatban, így a csatát elvesztették, és a háború is elveszett. Ha nem is pontosan idéztem, a lényeget kifejezi: egy terv, egy szervezet, egy cég sikere a legapróbb részleteken múlik.

 

Tovább»

Feedek
Megosztás