Mi történik, ha üzleteket szeretnénk szerezni, kell a plusz bevétel és az új ügyfelek, de egész egyszerűen nem akar senki sem reagálni a promócióinkra, hirdetéseinkre?

Átlag vs. profi
Minden túlzás nélkül állíthatom: az átlag vállalkozó ilyenkor kezdi el szidni a piacát. Miért nem reagálnak az emberek, micsoda illetlenség, mindenki csak eladni akar – ilyen és ezekhez hasonló igazolásokkal töltik az emberek az idejüket, a helyett, hogy profi megoldást találnának e témára. Egy cégvezetőtől nemrég például azt hallottam, hogy ha hideghívásokat kellene csinálnia, bármilyen rosszul is megy a cég, inkább elkezdi a mappáit rendezgetni… Így azért nehéz lesz véleményem szerint kitörnie a problémák közül.

Egy profi tudja: nem lehet megúszni a cég egyes szakaszaiban a hideg megkereséseket. Ezzel vagy szembenéz valaki, vagy nem, attól még a tény tény marad: aki bevállalja, és átnyomja magát a kapcsolatépítés ezen részén, jelentősen sikeresebb lesz, mint aki nem. És nem elsősorban azért, mert így több ügyfelet talál majd meg, mint a reklámokkal, hanem azért, mert olyan tudás birtokába jut, amit bármikor, bármilyen körülmények között hasznosítani tud majd!